Verkiezingsprogramma Water Natuurlijk

Water Natuurlijk, de onafhankelijke waterschapspartij, maakt zich ook in Rivierenland sterk voor schoon, veilig, gezond en betaalbaar water.

WaterNatuurlijk2De waterschapspartij Water Natuurlijk is met 3 mensen vertegenwoordigd in het Algemeen Bestuur van het waterschap Rivierenland. Als een van de grote partijen kan Water Natuurlijk ook in het Dagelijks Bestuur invloed uitoefenen en verantwoordelijkheid dragen. Water Natuurlijk werkt samen met lokale verenigingen aan veilig, gezond en schoon water met aandacht voor natuur, landschap en recreatie. De belangrijkste aandachtspunten bij Water Natuurlijk zijn: groene veiligheid, herstel van waternatuur, recreatief toegankelijk maken en goede inrichting van het water als ‘huis van de vis, schoon water in de stad, behoud van cultureel erfgoed & zorg voor het klimaat.

Via Water Natuurlijk participeert D66 in de Waterschapsverkiezingen Rivierenland die op 18 maart plaatsvinden. Kandidaat no.3 is Anne-Margreet van Putten, voormalig fractievoorzitter en zeer ervaren raadslid van D66 Nijmegen.

Gepubliceerd op 06-02-2015 - Laatst gewijzigd op 22-11-2018