Arjan Moerman

Raadscommissielid, Communicatie & Voorlichting, Campagneleider a.i.

Woezik

“Commentaar leveren op de politiek is makkelijk, maar als je niet participeert ga je daar niet veel mee bereiken.”  Mede door de richtingwijzers vond Arjan Moerman (1972) in 2012 zijn plek bij D66, stevig geworteld in de Wijchense gemeenschap maar met de kracht van een landelijke organisatie.

Als actief lid van D66 zet Arjan zich op diverse terreinen in. Sinds 2014  is hij raadscommissielid, daarvoor ondersteunde hij al enkele jaren de gemeenteraadsfractie van D66 Wijchen. Een dankbare taak die hij met veel enthousiasme op zich neemt. Vanuit die rol voert hij het woord over onderwerpen die te maken hebben met oa duurzaamheid, verkeer en milieu. Vanuit de oppositie is Arjan kritisch maar constructief, hij houdt van het denken in kansen. Waar nodig schuwt hij een scherp debat niet. Een verhaal heeft altijd meerdere kanten en dus zal hij altijd naast het lezen van de dossiers aanvullende informatie pro-actief ophalen.

Arjan Moerman is eigenaar van Blickfång Communicatie, een online marketing en strategiebureau, gevestigd in Wijchen. Daarnaast is hij mede-organisator van Open Coffee Wijchen, een maandelijkse netwerkbijeenkomst van ondernemers in regio. Als oa. coach is Arjan betrokken bij het ICT-Platvorm Arbeidsbemiddeling van WerkBedrijf Rijk van Nijmegen. De expertise opgebouwd in online marketing, zet hij ook in voor D66 Wijchen door zorg te dragen voor de (online) communicatie in de breedste zin van het woord. In de aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen in 2018 is Arjan campagneleider voor D66 Wijchen.

Portefeuilles: ruimtelijke ordening, verkeer, milieu, duurzaamheid, IT

Meer van Arjan Moerman
Education is not the learning of facts but the training of the mind to think.
- Albert Einstein