zaterdag 6 januari 2018

Thema-avond Toekomstbestendig middelbaar onderwijs

Wijchen verdient het beste onderwijs. Maar wat is het beste? Op maandag 22 januari organiseert D66 Wijchen daarom een thema-avond met als onderwerp van discussie “Toekomstbestendig middelbaar onderwijs.” Speciale gast is Paul van Meenen, D66 Tweede Kamerlid en woordvoerder onderwijs.

Wij nodigen u met veel plezier uit om deze inspirerende avond bij te wonen en mee te praten over vernieuwing van het middelbaar onderwijs. We spreken met initiatiefnemers van middelbare scholen zonder vakken, Sjef Drummen van Agora Roermond en René de Jonge, directeur van Veluws College. Ook Harold Bekkering, hoogleraar aan de Radboud Universiteit, die diploma’s wil afschaffen, zal zijn visie geven. D66 Tweede Kamerlid Paul van Meenen spreekt over de (on)mogelijkheden in Den Haag. Een Wijchens panel bestaande uit  onderwijswethouder Paul Loermans, docenten en ouders zal daarna een vertaling maken naar de Wijchense situatie.

We zijn er van overtuigd dat we voor deze avond een brede doelgroep van leerlingen, ouders, docenten, onderwijsvernieuwers en mensen die zich betrokken voelen bij het onderwijs in de regio, aanspreken.

Graag verwelkomt D66 Wijchen u vanaf 19.30 uur op De Vloer in Bibliotheek Wijchen, Campuslaan 8 in Wijchen. Aanmelden kan via het evenement op Facebook.

Mocht u vragen hebben over deze avond dan kunt u contact
opnemen met Arjan Moerman